Tugce0103 giyilir ama çok az, 1-2 hafta kadar.
Yenidoğan ve hastane çıkışı olanların da 56 cm olanı var. Ben ilk çocuğumda da öyle almıştım, ona rağmen ancak kırkı çıkana kadar giyildi. Sonrasında 0-3 hatta hızlıca 3-6 ay olanlara geçtik.
O yüzden bu hamileliğimde doğum için 0-3 ay, kırkı çıktıktan sonrası için 3-6 ay olarak alıyorum. 50,56 cm, 0 ay, 0-1 ay olanlardan almadım hiç.