32+3 günlük hamileyim sağ kasığım o kadar çok ağrıyor ki artık zor durabiliyorum sancı bir giriyor 10-15 dk sonra sanki hiçbir şey yok gibi oluyor 3-4 saat sonra tekrar oluyor. daha 3 gün önce kontrol oldum doktor herşey normal bebek baş gelişli orayı sıkıştırıyor çok normal dedi hatta alttan da baktı açıklık yok rahim ağzı uzunluğun 31 cm dedi ama çok canım yanıyor, bebeğimin hareketlerin de bir sıkıntı yok çok şükür ama artık korkuyorum birşeyler ters mi gidiyor acaba diye bunu yaşayan var mı?