3_oglan_annesi 12moom bn Kübra hanıma gttim memnundum asistan yanındaydı ama not alıyordu bana doktr baktı
elmaelmaelma Arsell aynen, ben de Alper bey çok iyi diye randevu alıp gittim ama 2 seferde de asistanlar vardı. Yani aynı asistana bile denk gelmedim.
Busrabusra33 CereenCkr canım gittikten sonra bana da haber verirmisin nasıl doktor memnun kalacakmisin bende gidecem de
KuzeyinAnnesi10 Busrabusra33 evet çok rahat geçti çok memnunum hemen toparladım . Bununla ilgili postum var okuya bilriisin
3_oglan_annesi KuzeyinAnnesi10 merak edip bakmak istedim ama çok yorumlardan bulamadım hangisi başlığımız 🤭
CereenCkr Busrabusra33 doktor başka doktor girmiş çıktıktan sonra öğrendim geç kalmıştı sürekli herşeye söylenen bi doktor vardı detaylı için 24 saat sonra 182 yi ara dedi ama özele gideceğim memnun kalmadım açıkçası
Busrabusra33 CereenCkr o hastanede acaba neden aynı doktor bakmıyor hiç bsey anlamadim herkes diyo asistan bakiyo çok saçma doktor neye bakiyo o zaman
CereenCkr Busrabusra33 valla inanın bende bilmiyorum ilk defa gittim çok şaşırdım geç kaldı mahcupiyet hissetmesi gereken yerde böyle bir sinirli tavirliydi acaba doktorlar ne yapıyor kadın doğumdaki
CereenCkr Busrabusra33 ben can Günay sanıyordum olmadığını çıktığımda öğrendim adinida sormak hiç aklıma gelmedi açıkçası 😒