Deletedmom_112 ben bır ay önce şeker testi yaptırdım,üç kere kan verdim bir günde en sonuncusu açlık157 çıktı dr sınırın üstü diyetle hallederiz dedi herşeyi yasakladı ama uyan kimmmm🤦🏻♀️gene yiyorum dayanamıyorum hiç diyet yapamadım en sevmedigim ögün kahvaltı onu güzel yapsam öglene acıkmam ama hazırlaması ve tek basına yapıyo olmam hevesımı kacırıyo🤷🏻♀️hep atıştırmalık yiyorum düzen yok yanii,suyum fazla korkuyorum ama şeytana uyuyorum yiyorum yaa bbegme bısey olmasın yeter🙏🏻💙