zumraninannesii Edus35 17+1 haftalık 160 günümüz var zaman geçmiyor sanki ikinci gebeliğim kızımvar oda 1 yaşında
Zerrinatila zumraninannesii Benim de 2,5 yaşında kızım var Zaman çok çabuk geçti bende de hemen geldi nisan diyorum Wala yada benim kız biraz cadı aşırı yaramaz ondan çabuk geçti zaman
Hacer98 tuueu3 emin ol 32 den sonrası daha zor geciyor vakit ama bebek gelmedikce stres yapıyorsun 39 +4 deyim
tuueu3 Hacer98 ayy maşşşallah Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin darısı da bize olsun Alllahım çok aminn❤️❤️❤️❤️
Sermec27 Serayjdjdkdk şükür hissediyorum her gün adaşım benim ismim de Seray ama benim bu üçüncü doğumum olacak belki de ondan hissediyorum ilk gebelikse 25 e kadar düzenli hareket olmuyor pek korkma 🥰
htce760 Edus35 şuan 32. Haftaya giriş yaptım sırt ve bacak ağrım var normal mi? Yoksa erken doğum riskim var mıdır?
Zerrinatila Edus35 29+6 70 gün var ama iki hafta önden geliyor oğlum Birde ikinci Sezeryan olucagım için nisan 20 24 arası tam belli değil dahaca Sezeryan olacağım inşlh haftaya tam belli olcak artık
zumraninannesii Zerrinatila valla söyle bı harek etse hissetsem çok güzel olacak ama daha küçük diyorlar
Demetrana Edus35 35+1’im bende sezaryen olacağım 21 gün var ALLAH nasip ederse inşallah dün gece çok sancım oldu doğuruyorum sandım hatta
Aysenur-yakarer28 yenimama doktorlar hep en kötüsünü söylüyolar maalesef bana da ilk gittiğimde enfeksiyon da olabilir akıntın çok bebeğide kaybedebilirsin bu gidişle demişti doktorum çok ağlamıştım bunu nasıl bu kadar kolay söyleyebiliyo diye
yenimama Aysenur-yakarer28 gecmis zamanlarda hic boyle biseylee yoktu doktora gitmeden catir catir doguruyorlardi 7 8 9 cocuk simdi ama her seyi sorun haline getiriyorlar doktorlar