Anasinincani Edus35 nst deyim şu an doktoruma göre 38+6 ve bı hafta daha beklememiz gerekiyormuş ana bana göre 39+2 ve yarın doğurmam gerekiyormus gibi geliyor hayırlısı artık sağlıcakla gelsin tüm bebeislerimiz
Haticedgn33 Edus35 31+2 🩷🌸 şafak 61 ama sanki zamanımız azaldı gibi bir yandan daha var gibi hissediyorum 🤷🏻♀️