Böyle otuzlu haftalara gelmişsiniz ne kadar güzel ya benim için zaman durdu sanki asla geçmiyo otuzlu haftalar da sanki çok uzaktaymış gibi… böyle diyorum ama ben de 26+1 deyim. Yani şaka gibi zaman geçicek ve ben de 30lara gelicem bi de şafak 5-6 filan dicem Allahım nasip et ya…