Kızlar merhaba ben Fransada ılıman bir bölgede yaşıyorum, bebeğim Allahın izniyle nisan sonu mayıs başı gibi doğacak. Yani buralarda hava güzel oluyor, annem Türkiyede ve ince yün yorgan yaptırdı, geçen ay Trye ziyarete gidip geldiğimde getirmedim hem yük hakkım yoktu 23 kg, hem de yani ilk etapta kullanmıycam çünkü yenidoğanlara önerilmiyor ve zaten yaz bebesi olacak. O yüzden uyku tulumu aldım onu kullanıcam. Kaynanamda taktı ‘ayy yorganı yok yorgan alalım’ diye. Diyorum ki var zaten yorganı annem yaptırdı yüm yorgan yani daha sağlıklısı yok. Burun kıvırıyor yok olmaz o çok sıcak tutar terletir ağır olur. Diyorum ki ince yaptırdı ve yün terletmez, eğer alerjik olmazsa bebeğim bundan sağlıklısı yok diyorum yok kıt kafa anlamıyor yorganı yok yorganı yok diye dolanıyor. En son bugün dedi mağazaya gitmiş bebe yorganı aramış bulamamış. dedim ben almıycam kullanmıycam uyku tulumuyla yatırcam diye, gıcık oldu kesin bana ama umurumda değil burda takıldığım nokta annemin yaptırmasını umursamaması güya aklınca küçük görmesi. Neyse size sorum şu evet yorgan kullanmıycam ama uyuturken yine de sadece uyku tulumuyla üstü açık uyumasına gönlüm razı gelmiyor. Üstüne battaniyemi örtsem? Nasıl uyutsam? Siz nasıl uyutursunuz? Uyku tulumu içinde mi erken? İlk bebeğim fikirlerinizi bekliyorum