Hamilelerdenbiri benim oğlumda vardı detaylı usgde görüldü hatta birde böbrek genişlemesi vardı 2 sebepten dolayı down sendromlu yüksek ihtimalle demişti dr. Fetal dna fln yaptırmıştık temizdi çok şükür oğlumuz doğdu sağlıklı bin şükür.İkisi için takip ediyoruz. Tek sey kötü brsey değil özellikle erkek bebekse yüksek oranda çoğu bebekte görünüyor sıkmayın canınızı🙏🏽