Sedaergn Merhaba kızlar, Salı sabahı genel aneztezi işe sezeryan oldum. Benim durumumda olanlar kaç gün sonra duş aldınız
bulutunannesi33 Sedaergn hataneden eve geldm hemen yıkandım dktrm ayakds dus alablrsn ıslak bırakma yeter demısdı sacmkurtma makınasyla kuruttum dıkıslerın oldgu yerı
Elizveannesi Sedaergn hastaneden geldiğimde duş aldım. Su geçirmez, şeffaf yara örtüsü var bantlı. Zaten görümcem sağolsun çok yardımcı olmuştu pansuman konusunda. Hiç su değirmeden yıkandım, çıktım 🙏 Mikrop kaptırmayın su değdirip..
Hulyalp Sedaergn hastaneden gelir gelmez ayakta dus almistim hem sutun inmesi icin cok yardimci. Benim doktorum su gecirmez bant yapistirmisti hastaneden cikmadan. onunla almistim dusumu yinede havluyla kurulamistim ustunden iyice. Karnini da mutlaka sar
Seymaozkn Hastaneden geldim ayakta duş aldım yalnız oranin islanmamasi lazım eczaneden su geçirmez bantlar alın onu yapıştırıp öyle duşa girin doktoru m söylemişti ben öyle yaptım
bulutunannesi33 Chan yok ıslak brkırsan enfeksyon olur dedı uzakdan tuttum fönu kurudu hatta sonrada carsaf sardm hemen hem sıcak tutsn hem sarkma olmasn dıe
Aysb Ben 3 gün sonra aldım doktorum öylr söyledi 3 gün pansuman yaptım sürekli sonra açtık yarayı banyo yaptım bir daha da kapatmadım