35+4 haftalık hamileyim kızlar çok bel ağrım var ve kasık ağrım da var en son 1 cm acıktığım çıktı 2700 bebeğim ciğer geliştirici vurdular dün gece bir de dil altı hap verdiler 7 tane geçti sancilarim bu akşam 6 da taburcu oldum şimdi gene başladı sancilarim sizce bekliyim mi gideyim mi hastaneye