xyagmur8 Anneler ben 17+5 haftalık hamileyim çevremdeki tüm herkes göğüs ucu kremi kullanmamı tavsiye etti yara olmaması açısından emzirmede rahatlık açısından aranızda kullanan ve memnun kalan ürün önerisi olucak var mı ☺️
asell13 xyagmur8 şuan için çok erken sizin için ben 39 da sezeryan olacam inşallah 36 da saf zeytinyağı kullancam oğlumda 3 ay çektim göğüs ucu yarasını zeytinyağı sürüp streç katıyodum geçirdi hemen bu bebektede yapacam
Aminealeyna xyagmur8 ilk kızımda lansinoh kullabdım emzirirken temizlemeyede gerek kalmıyor bebek o şekilde emebiliyor. Memnundum tekrar ondan aldım.