UlkerSD canım kızamık şekerini ne kadar aldığına bağlı. İlk yaptığımız da 5 lt bidona yaptık seker ini belli ettik tatlı seviyoruz diye için e Karanfil ve cubuk tarçın koyup kaynattik kaynayinca karanfil ve tarçını çıkardık içinde durunca acı si çıkıyor. Soğuyunca doldurup kaldırdık 😊