Bende o değerlere yakın gitmiştim Dr ye korkmuştum sonra dış gebelik değil dime hocam demiştim sizde ne cok şey biliyosunuz olsa derim zaten demişti e insan korkuyor napalim herşey geliyor aklına ama Dr haklıydı tabiki olumlu düşünmek lazım inşallah yarın keseyi görürsünüz haftayada kalp atışını duyarsınız❤️