TubaaaA34 önceki ikisini hatırlamıyorum ama son ikisi zaten peşpeşe oldu ocak şubatta,, yumurtlama günlerini değerlendirdim 14 gün sonra farklı markalarla 3 4 tane test yapınca hepsi pozitif çıkıyor sonrası yok işte maalesef kan vermeye kadar kalmıyor regl oluyorum testlerin hepsi bozuk olma şansı varmı?