21+5 demir ilacı, d vitamini, prilam, Multi vitamin kullanıyorum. 22 şubatta detaylı ultrasona girdik. Ama bazı organları net göremediği için 7 Marta tekrardan randevu verdiler. Çok şükür görünenlerde bir sorun yok dedi. İnşallah hayırlı haberler alırız hepimiz. Bel ağrılarım ve bacaklarımda kramplar oluyor. Bu arada ilk hamileligim olmasına rağmen ben 17. Haftadan beri kızımı hissediyorum.