Enerjim var aslında ama sanki karnımı taşıyamıyorum. Doğru düzgün iş yapamıyorum. Belim ağrıyor hemen. Mide yanması bitiyor, karın ağrısı başlıyor, o bitiyor mide ağrısı başlıyor… hareket zor ediyorum vs. Şikayetim yok aslında çok şükür ama bebek gittikçe daha da büyüyecek ve ben 1 ayı nasıl geçireceğim korkuyorum şimdi böyleyse😢 gece uykusu falan iyice kalitesizleşti. Ve canım hiçbir şey yapmak istemiyor