Mrv1117 benim üçüncü gebeliğim ilk ikisini düşükle kaybettim malesef. Hepsinde de Cem Atabekoğlu kontrolündydim hala öyle. Kendi ofisi var next level da kontrolleri orda yapıyo geri kalan tahlil vs bir çok işlem doğum hastanede yapılıyo. Eğer isterseniz doğuma kendisi giriyo ama özel hangi hocada takipli olursanız olun hepsi için ekstra doğum ücreti ödeniyo diye biliyorum. Hastane içerisinde devamlı özel takip yapan doktorlarda var onlarada belirli ücret karşılığında hastanede muane olabiliyosunuz ama onlara randevu bulmak biraz zor olabiliyomuş