Kizlar iyi geceler 31 haftalık hamileyim tansiyon ilacı kullanıyorum birde coraspin kullanıyorum. 3 4 gündür hergun sürekli burnum kanıyor pıhtı şeklinde de geldiği oluyor 15 20 dk bu şekilde dinmiyor. İnternette hamilelikte olabilir yazıyor. Başına böyle birşey gelen oldu mu hiç