Mom_82 39+3 ’üm kızlar doktorum bana her zaman sancı hissedilmez karnında sertlik oluşursa dakika tut demişti. Bu sertlik bebek toplanması mı? Ben hiç bir şey anlamıyorum. Bebek karnımın ortasın da toplanıyor.
Muhammedfurkan Mom_82 yani bebek kendini sıkar kaç saniye sonra bırakır Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin