Merhaba hanımlar aksam üstü cok sancım vardi 5dk 1 gelip gitti belime vurdu en sonunda hâlâ da var hastaneye gittik nst sancım çıkmadı 😬 suyumun fazla olduğunu söyledi şekerimde yok aslında aranızda bu durumu yaşayan var mı 36 haftalık oldum bu arada