Ozlmcnn6 Selam anneler eşimle biz işleri halletiğimiz için 30. haftada Bebeğin odasını düzenleyip çamaşırlarını yıkayıp ütülesem olur mu sizce yoksa erken mi
Filiz_1907 Ozlmcnn6 hiç erken değil hafta ilerledikçe iyice ağırlaşıyorsun şuan iyiyken bence bütün hazırlıklarını yap derim hem de kafan rahat olur ☺️
Hamilebirisi_06 Ozlmcnn6 erken değil ağırlaşınca yapmak zor geliyor ben ilkinde 30 da yapmıştım ikincide de öyle düşünüyorum
damlafb Bende 30 haftada hazırlamaya başladım şuan 32+2 gittikçe ağırlaşıyorum ve iyi ki o zman yapmışım o zaman bile zar zor yaptımda olsun ☺️