Hamilebirisi_06 Seydanuurr4 1 yaş 9 ay olacak 😅 Bilmiyorum zorluğunu kolaylığını göreceğim inşallah 😅😅
vezozcan Seydanuurr4 benim kızımla oğlum arası 2 yaş 11 ay kıskançlık konusunda baya sıkıntı yaşadık ama onun haricinde bir sıkıntı yaşamadık çok şükür 3 yaşına yKin oldukları için daha anlayışlı halden anlar oluyorlar
kubraytekinayan Seydanuurr4 şuan daha henüz zorluklarını göremedik doğduğunda görcez bakalım şuan 29 aylık doğduğunda yaklaşık 32 aylık olucak hayırlısıyla inşallah zor atlatmayız umudum o yönde ☺️🤲