Busraaaaa1 Merhaba kızlar 33 haftam bitmek üzere ama hala içime sinen hastane çıkışı olmadı memnun kaldığınız sayfalar var mı
Alizeyasemin Busraaaaa1 civil den almıştım 5 li hastane çıkışı trendyolda da birsürü var güzeller tavsiye ederim
BabyAta Busraaaaa1 ben yaptırdım urasbebetasarimi sayfanın ismi bu. Tereddüt ederek sipariş verdim dokunarak almadığım için ama kalitesini çok beğendim yumuşacık bir kumaşı var nakışı çok iyiydi kusursuz geldi. 10 lu set olarak yaptırdım [https://mutluresim.com/images/2024/02/26/zXGXFC.jpg](https://) [https://mutluresim.com/images/2024/02/26/zXGemG.jpg](https://)
Minikbiranne35 Eğer oğlunuz olcaksa 11 li set battaniye ile birlikte altın yastığı hediye lcw de 600 e düştü ben aldım kesesi ile birlikte geldi yumuşacık