Nurem20 8 aralikta sadece 1 gün adet oldum Yasmin doğum kontrol hapı ile korunuyordum acaba kist mi var diye 12 de doktora gittim prolaktin seker ve çoğu hormon yüksek çıktı ve beni üniversite hastanesine yönlendirdi endokrinoloji bölümüne. Oraya gittim yine aynı testler yapıldı 26 arlikta yine aynı şekilde yüksek çıktı ilaç vermedi adetli iken bakalım bir de ona göre ilaca başlayalım dendi ben doğum kontrol hapıni hiç aksatmadan kullandım yine ama ben hamile kalmışım hiç haberim olmadan tesadüfen sağlık ocağına kanser taraması tahlili verdiğimde orda çıkmış hemde 3500 lerde idi değer 😂