Alizeyasemin S-tekin biraz daha beklemeni öneririm bu süre zarfında istersen sağlık ocağına kan ver oradan daha iyi sonuçlar alırsın derim
S-tekin Hamilebirisi_06 adetim 3 gün geçti. Maalesef ben düşük yaptım 1 ay önce parça kaldı bende. Düşmüyor. Korunmasız ilişki yaşadık ve şuan ne durumdayım bilmiyorum. Bu şekilde hamile kalamazsın denilmişti
S-tekin Alizeyasemin teşekkür ederim. Martın başına olmazsam veririm. Olumsuz sonuçlardan yıprandım malesef
Hamilebirisi_06 S-tekin benim yakınımda düşük yaptı içerde parça kalmıştı hem parçayı aldırdı hemde Rahime çizik attırdı hamilelik daha erken oluşuyormuş ve bu yöntemle 2 tanıdığım 1-2 ayda hemen hamile kaldı
S-tekin Hamilebirisi_06 yeni duyuyorum bu yöntemi. Yurtdışında yaşıyorum malesef ifade edemiyorum kendimi
Aysemm44 S-tekin Altan üste bakınca biraz kırmızı çizgi gözkyor gibi ama sen yinede bekle biraz sonra yine test yap