Esradr34 Yaklaşık 1 haftadır kasık bölgemde ve karnımda ağrı var. Adet olmama 1 hafta var daha sizce hamile olabilir miyim?
sweetmom_ Esradr34 canım erken gebelik testi yaparsan çıkabilir? Umarım gebelik vardır eğer istiyorsan🤗
Seyma-10 Bi test yap bende regl olcak gibi kasık ağrım vardı yoktur dedim hatta bi hafta kala ögrendim