Merhaba 7 haftalık hamileyim. 3 haftadır büyük wc kan geliyor doktora gittim kolonoskopi dedi ama gebelikte riskli olduğu için yaptirmadim. Aşırı aşırı kan gelmiyorsa sorun yok dedi doktor. Azaldı gün içinde ama hala devam ediyor. Yemek içmek düzeni dışında yaabilecegim hiçbir şey yok şuan için.. başına gelen vr mi??