gulsenmstf Evinim canım bende 17+5 oldum 10+5 de erkeğe bnziyo ddi 13 haftalıkken de aynısını syledi geçen gün gttim hiç gstermedi 😅 kızımda 16 haftalıkken ogrenmistim
Evinim gulsenmstf Masallah canım Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 ben daha ogrenemedim daha dogrusu randevume daha cok var bu defa gittiğimde ogrenirim inşallah