Selamın aleyküm hanımlar. 22 haftalık olduk elhamdülillah. Ne zaman hissederim diye günleri sayarken şimdi hareketleri çok canımı acıtıyor özellikle idrar torbasında zıplıyor sanki. İlk gebeliğimde hiç böyle bir şey yaşamadım. Bu haftalarda olup aynı durumu yaşayan varmı? İnşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza ❣️