Derinmom o haftalarda benim de öyleydi canım kalçam da ağrıyordu yürüdükçe canım yanıyordu hatta. Normal yani son derece doktor öyle demişti ☺️ belli bir haftadan sonra magnezyum başlatıyorlar zaten bu ağrı ve krampların azalması için. Bir dahaki kontrolde söyle doktoruna ağrını haftan uygunsa verir zaten ☺️