Kizlar tek yumurta ikizleri ne hamile kalmıştım. Doktor kalp atışı oluşmadı dedi yinede beklemek istedim 10. Haftaya kadar bekledim doktora gittiğimde gelişimleri 7. Haftada durmuş görünüyordu. Benim ne kanamam nede zehirlenme vs. Birşey olmadi. Kürtaj oldum hatta kürtaj yapmak için rahim ağzını yumusatsin diye ilaç verdiler. Bebekler ölmesine rağmen kanama yada bir düşük belirtisi neden olmamış olabilir