Bu gece itibari ile 3 . Trimester ‘ e girmiş bulunmaktayım . Uzun yolculuğun sonlarına doğru yaklaşırken korku ve heyecan peşimizi bırakmıyor değil . Umarım son trimester ilk 2 trimester gibi zor geçmez . Hayırla gel 3. Trimester ❤️😂Sizler de böyle mi düşünüyorsunuz 😌🥰