Havvaaa_43 Kızlar yarım saattir geçmeyen kasık ve bel ağrım var idrarım geliyor gibi hissediyorum ama gelmiyor 38 haftalık hamileyim lütfen yardımcı olun
Nurdoga Havvaaa_43 doktora git illa normal olacak die bisy yok bebeyin duruma bakarlar hem için rahat eder hemde belki doğum başlamıştır sağlıkla gelsin canm inşallah
Atss0000 Havvaaa_43 her zaman su gelmeyebilir dogum basladiysa benim oyleydi mesela hastanede patlattilar😊
_ruyaninannesi_ Havvaaa_43 bir duş al ağrıların geçerse yalancıdır geçmezse doğum ağrıları da olabilir yürüyüş yap dinlen baktın olmuyor hasteneye git ama enfeksiyon da vardır belki idrar yolunda
Havvaaa_43 _ruyaninannesi_ evet idrar yolu enfeksiyonum var zaten süt kesiği gibi iltihabım geliyor afedersiniz