Tugce58 Ahhh ahhhh benimde 6. Haftada başlamıştı hep bi çare bulmaya çalışıyordum🙄 Maalesef mutfak kelimesinden bile tiksinir hale geldim su bile içemedim..Doktor sıkıntı olmaz o senin kanından besleniyor dedi.Hep üç aydan sonra geçer diyorlardı gerçekten öyleymiş şuan 16. Haftadayız Ve geçiyor İnan....Sabret sevdiğin şeyleri yemeğe çalış..başka çaresi yok bunun.Birde bilekte akupunktur noktası var mide bulantısı için oraya masaj yapabilirsin beni rahatlatıyordu bilmiyorum psikolojikmiş..Bol bol dinlen elbet geçicek🙄