Kızlar merhaba öncelikle biraz çekinerek yazıyorum
Evliliğimin ilk aylarında hamile kaldım yani ikinci ayımda neyse Asıl meselem ilişkiye girerken zorlanıyor olmam bu sebeple kadın doğuma gittim bana normal olduğunu başlarda bu şekilde olabileceğini söyledi ve ben gelecek ay hamile kaldım öğrendim fakat düşük tehlikem olduğu için ilişki yasak. Fitil kullanıyorum fitili atarken hala kendimi kastığımı fark ediyorum sizce normal doğum olabilir mi ve de bu durum gerçekten ilk zamanlarda yaşanıyor mu ( şuan dört aylık hamileyim )