mervek123
40.haftama girdim,bebiş kanal da değildi geçen hafta ve hiçbir değişiklik hissetmiyorum içimde yine kanala girmedi sanırım(hergün yürüyorum,çömelme,merdiven çıkma yapıyorum)😒 normal doğum istiyorum fakat,çok tedirgin oluyorum kanala girmezde sezeryan olurum diye