Sonunda doğurdum. 40+6 da kavuştum oğluma. Cuma günü doktorum günaşımı oluyor artık yatışını yapalım dedi ben de hiç sancım ve açılmam olmamasına rağmen kabul ettim. Çünkü artık daha fazla beklemek istemiyordum. Bu arada beş gün önce nişanım gelmişti ama hiç açıklık ve sancım yoktu. Saat 10 da doğumhaneye yatışım yapıldı. Suni sancı vermelerini bekliyordum ama vermediler öncesinde rahmi olgunlaştırması için vajinaya bi ilaç koydular ip gibi bir şey. Onu koyduktan 2 saat sonra benim kendi sancılarım gelmeye başladı şok oldum suni sancı almama gerek kalmadı. Ama çok şiddetli ve 2 dk da bir geliyordu. Muayenemi yaptıklarında 2 3 cm cuzi açıklık var dediler. Benim sancılarımın şiddeti gittikçe artıyordu. Ben daha 2 3 cm açıklığa böyleysem dayanamicam diye düşünüyordum. Sonra tekrar muayeneye geldiler 4 5 cm dediler. Epidural istedim çünkü ilk doğumum ve gerçekten ben adet sancısı bile çekmezdim o yüzden daha fazla dayanamicak gibiydim. Doktor geldi uzmanlar epidurali uygun görmedi açılman gayet hızlı ilerliyor epidural süreci uzatır dediler. Bu arada ben yatışım yapıldığı andan beridir hareketler yapmaya başladım erken dediler ama dinlemedim hatta hareketlerimi yaparken suyum geldi o an şıp şıp diye birden gelmedi. Benim en zorlandığım şey nst ye bağlı tutmalarıydı beni bırakın hareket etmek istiyorum diyordum en son nst ye bağlı şekilde hareket etmeme izin verdiler. Kesinlikle hareket edin yatmayın sancıları karşılamanız daha kolay oluyor. Neyse benim bağrış çağrışa tekrar muayene ettiler 5.5 cm dediler yalvardım epidural için tabi umursamadılar. Artık sancılarım dakikada bire düştü makatımdaki baskı gittikçe artıyordu büyük abdestimi yapacaktım tam o sırada ebe geldi baskı hissi olunca haber ver dedi. Dedim ben tuvaletimi yapacak gibiyim. Muayene yapalım dedi. Bi baktı 7 8 cm olmuş doğum açıklığı bu dedi. Ben inanmıyorum ama kesin beni oyalıyorlar falan diye düşünüyorum. Sonra hemen doktorları çağırdı yatağımı doğum masasına çevirdiler. Sonra doktorlar geldi baya uzmandı doktorlarım zaten 5 6 doktor vardı 2 si uzman diğerleri asistandı. Uzman doktor baktı doğum başlamış dedi batikon döktüler. Ben artık tutamıyordum kendimi kusura bakmayın ama ben büyük abdestimi yapmak üzereyim dedim doktoruma. O da yap hayatım o tuvaletin değil bebeğin dedi. Ikınma hissin gelince ıkın kasma kendini dedi. Ben bağırarak ıkınmaya başladım beni durdurdu bağırma kendini yorma nefesini al ve öyle ıkın dedi o an dinledim onu ve öyle yaptım çok az ıkındı belki iki belki üç kere sonra oğlum sürpriziyle doğdu amniyon suyunu doktorun kafasına fışkırtarak😂 baya duş almış gibi oldu doktor. Sonra eşini doğurdum dikişler falan o kısım doğumdan daha zordu benim için bikaç aksilik yaşandı ama bitti gitti. Oğlumu aldılar ebeler giydirmek için. Benim orda dikişim yapılıyor ebeler gelmiş oğlunuz çok yakışıklı fotoğraf çekebilir miyiz annesi diyor dedim çekilin ben canımla cebelleşiyorum ona mı takılacam 😂 Sonuç olarak dikişler ağrıtıyor sonrasında ama sezeryan dikişim olsa ona katlanmam daha zor olurdu diye düşünüyorum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Daha güzel daha kolay doğumlarınız olsun inşallah. 🫠