Momofates Kızlar merhaba, bugün 7-8 gün geciktim ama 1 haftadır adet olacakmışım gibi ara ara sancı giriyor kasıklarıma. Adet olurum belki diye kan vermedim ama gebelik testimde ikinci çizgim silik çıkıyor. Eğer hamileysem sancı durumu normal mi sizce?
Cgdmerl Momofates adet olacakmış gibi kasık ağrınız olur gebeyseniz de 😊 silik çıkma sebebi döllenme zamanı ile ilgili 🫶
muzeyyenkomurkara Momofates bende bu şekilde öğrendim halada devam ediyor kasık ağrıları daha yeni oluşuyor ise doktor göremez kan ister o yüzden ara vererek kan takibi yapın derim
Momofates Cgdmerl ilk defa yaşıyorum sancı oldugu icin de sanki bir seyler yolunda gitmiyormus gibi bir his var icimde ama tecrübesizliğimden tabii ki 🥰 en kısa zamanda kan vermeliyim o zaman 🥰
Cgdmerl Momofates ben de yaşadım anlayabiliyorum içiniz rahat olsun 😊 son adet tarihinizin 6. Haftası olduysa doktora bile gidebilirsiniz, ben kaset testten sonra kan bile vermedim öğrenmek için. Agriniz olur tedirgin olmayin🫶
Momofates Cgdmerl o zaman direkt öyle yapıyım kan aldırmak benim tansiyonumu yerle bir ediyor. Çok teşekkür ediyorum sağ olun 🙏🏻🫶🏻
Momofates muzeyyenkomurkara ilişki tarihlerim belli eğer hamileysem muhtemelen 4 haftalık olması gerekiyor. Bekliyorum hala adet mi olacağım acaba diye ama sıradan bir durum icerisinde olmadıgımdan eminim tavsiyeniz icin tesekkurler 🥰