Mlkyl öncelikle geçmiş olsun, postu şimdi gördüm bende aynı dertten muzdaribim.. İlk kez bebek sahibi olmak için niyetlendik ve böyle bir durum geldi başıma. Bir kaç gündür kahverengi lekelenmem vardı bugün doktora gittim. Çatlama olmadığından kist oluşmuş dedi. Doğum kontrol hapı yazdı. 2 ay kullanacakmışım. Bu durum gebe kalmaya engel mi acaba? Çünkü 2 ay denedik ve olmadı🤔