Kubish Yukarda kalması için yazıyorum canım bende grip başlangıcı gibi hissediyorum 7 gün sonrada doğum var geçirmem lazım acilen 😪
Seymaozkn Bende muzdaribim bu konuda 3 gündür yatıyorum 16 haftalık hamileyim bide düşük riskim var ve bakmam gereken 3 yaşın da da bir oğlum var 😔
Durulaylaylay Zecem canm bende içiyorsum gribim diye iki gün iötim bugğn sağlık ocağındaki hemşire içme dedi idrarı temizlediği için düşüğe neden olabilir dedi 😕
Zecem Hamilelikte grip aşısı Grip aşısı, canlı virüs içermeyen ve hamilelikte kullanılabilen güvenli bir aşı. Aşı, genelde üç tür influenza virüsüne karşı bağışıklık sağlıyor. Aşının içeriği her yıl değiştirilerek o yıl içinde salgınlara neden olması beklenilen virüslere karşı olacak şekilde üretiliyor. Aşının etkinliği genelde aşı yapılan kişinin yaşına ve o yıl enfeksiyona neden olan virüsle aşının içerdiği inaktive virüsün benzerliğine bağlı oluyor ve ortalama yüzde 70-90 civarında. Amerikan Jinekolog ve Obstetrisyenler Birliği (ACOG) 2000 yılı, Aralık ayında yayınladığı görüşte salgın mevsiminde hamileliğinin ikinci ya da üçüncü döneminde olan kadınlara grip aşısı olmalarını öneriyor. Yine aynı bildiride şeker hastalığı, astım, hipertansiyon gibi yüksek risk durumlarının varlığında gebelik yaşına bakılmaksızın grip aşısı yapılmasını öneriyor. Bu gibi yüksek risk faktörleri olmayan kadınlarda ise aşının gebeliğin ilk dönemi sonunda yapılması öneriliyor. Bununla birlikte aşı sonrası annede gelişen antikorlar bir miktar bebeğe de geçerek yaşamının ilk aylarında onu da gribe karşı koruyor.
edaozdxx Sirke bal limon sıcak su karışımı... Bir de yiyebilirseniz limon dilimleyin kabuğu ile yiyin çok iyi geliyor.
Seymaozkn 3 günün sonunda dayanamadım az önce gittim acile serum verdiler tansiyonum düşmüş rahatlatıyor sizde gidin bence
Ebrualp Bol bol ç vitamini alın arkadaşlar portakal yiyin suyunu sıkın kendinizi iyi hissedersiniz. İlaç malum icemiyoruz. Bitki çayları çok önerilmiyor gebelikte düşük tehlikesi oluşturuyor