Aybarss merhaba . Bende bir pcosluyum evlendiğim de ilk 1,5 yıl çocuğum olmadı. Doktora gittim 2 kez aşılama oldum tutmadı. Hiç beklemeden tüp bebek yaptırdık. Süreç hızla ilerledi ve 2022 Temmuz ayı sonunda oğlumu kucağıma aldım. Sonrasında hiç korunmadım. Oğlum yaşındayken kendiliğinden hamile kaldığımı öğrendim. Şuan 27 haftalık hamileyim. 2. Oğlumu belliyorum. Rabbim sizlere de aratmadan nasip etsin ikinciyi. Erken ama Çok güzel süpriz oldu bizim için.