Kızlar 38 haftalık hamileyim son iki gündür akıntım çoğunlukla sıvı şekilde geliyor çamaşırım ıslanıyo rahatsız ediyor yani sizce normal mi bu şekilde son iki günde beş kere falan olmuştur doktoruma yazdım akıntı artışı normal ama rahatsız edecek şekilde ve su gibiyse yarın muayneye ye gel yazmış sizce normal mi yoksa abartıyormuyum