aryadeniz25 Dilaa63 sizde Ovulasyon testi ile mi öğrendiniz adetinize kaç gün vardı öyle silik çıktığında
Dilaa63 aryadeniz25 adete 3 gün varken test yaptım silik çizgi çıktı ama normal bir kaset testti ovulasyon değildi
Nlgn254 Durux aaa evet olabilir benimde ovülasyon testlerim koyu çıkıyodu afete bi gün kala falan gebeydim
seyma2497- Benim de ilk testim aynen böyleydi hatta daha da silikti 5 ya da 7 gün sonra kanda hormonlarda çıktı doktor yine emin olamadı 1 hafta daha beklediğimizde kanda pozitif çıkmıştı
aryadeniz25 Dilaa63 Adetime 4 gün var ve dün Ovulasyon testi yaptım bu şekilde çıktı bi umut sizce ihtimal var mı 🥹
Fteshma Merhaba benim ilk hamileliğimde de test sonucum böyleydi Regl gününe 3, 4 gün vardı bence de hamilesiniz hayirli güzel haberler alırsınız inşallah
feride2024 Dilaa63 Merhaba canm ben hamileyken 5 gün gecikme sonrası yaptım anında sanıyesinde cıkdı eyerki varsa stres yapma 1 hafta felan bekle doktora git derim bende testden 2 hafta sonra gitmişdim 6 haftalk hamilelik var dediler şuan 37+3gün deyim 😊
BEYZAAA_ Canım benim de test sonucum böyleydi, tebrik ederim. İnşAllah güzel haberlerini bekliyoruz ❤
aryadeniz25 Dilaa63 ayyy inşallahhhhhh 🥹🫶 böyle bir durum yaşadın mı yada yaşayan var mı adet öncesi ovulasyon testinde böyle bu şekilde görüp hamile kalan
pnarpnar35 Sumeyye_80_bayram kimse iğne etkisinden bahsetmemis canım aşılama yaptirdiysan iğne etkisi olabilir ben 12. 13.gun bile silik gördüm ama yoktu biraz daha sabretmelisin sonra hayal kırıklığı oluyor ya da test yapmaya devam et koyulasma olursa kan verirsin 🌸