Hmyrayz Kızlar hayırlı akşamlar 10+1 haftalık hamileyim kahverengi akintim oluyor bu beni korkutuyor ister istemez ilk hamilelgim bugün fazla ayakta kaldım ondan mı bilmiyorum aranızda böyle bir durum yaşayan var mı
Emosclb Hmyrayz hastaneye git Progestan başlarlar benim ilk haftasında olmuştu dediğim gibi ilaç başladılar inşallah birşey olmaz içini ferah tut ama ihmal etmeyin biran önce gidin
imbrosmerve Hmyrayz en kısa zamanda doktora görünmelisiniz. lekelenme ya da kanama hiçbi zaman normal değildir. kötü bi şey olmayabilir ama önlem almakta fayda var, doktorunuz ilaç başlayabilir.