busrasavaspolat Herkese merhaba 13. haftada serklaj işlemi yaptırdım şu an 37 haftalığız dikişi devlet hastanesine aldıran var mı acaba aranızda ve aldırdıktan ne kadar sonra doğum başladı 🤗