Evremo benimde oğlum olacak bende Kayra koyacağım ismini. Anlamı çok güzel bir isim ☺️ unisex bir isim olduğu için bazı hıyartolar eee bu kız ismi ya olur mu öyle şey diyebilirler moral bozabilirler napıyoruz takmıyoruz🥳 sağlıkla kucağına almak nasip olsun 💕