Rgmss dolabı ve bir kaç ıvır zıvırı kaldı aldıklarımı tek bir yerde toplamadığım için ne eksik göremiyorum dolap gelsin kuralım yıkamak için bakacağım ne var ne yol 😍 ben biraz 6 7 ayına çalıştım gibi oldu bebişin küçük şeyleri çok az aldım kışlıklarını da tamamlamaya başladım o zamana pahalı olur diye