Merhabalar benim 3. Gebeliğim ben negatif eşim pozitif ilk kızımda kan uyuşmazlığı takibi yapıldı bi sıkıntı çıkmadı. Ne doğumda ne öncesinde kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmadı. Doğduktan sonra kızım da negatif miş gerek yok dediler. İkinci gebeliğim malesef düşük ile sonuçlandı ilkinden sonra ne olursa olsun o iğneyi vurulmam gerekiyormuş söylemedi doktorlar. Ve bu yüzden 2.yi kaybettim. Ama düşük sonrası hemen iğne vuruldu şu an 3. Gebeliğim 4 haftalık henüz umarım bir sıkıntı yaşamam 🙏🏻 bilgi vermiş olayım dedim