neseli96- Yorumlara bakıyorum markaların ama kimisi müko övmüş kimisi de yerden yere vurmuş ürünü çok kafam karıştı hani markanın manuel pompası iyi sizce elektrikli istemiyorum
Eceliza3434 neseli96- manuel jiç bi işime yaramadı hem canım yandı hemde 3 kişi uğraşmıştık madela elektrikli mis gibi süt sıtması olmuştum hayatımı kurtardı resmen
Birmumdur Kesinlikle lansinoh manuel pompa öneririm. Biberonundan da çok memnun kaldım. Pompasiyla uyumlu oluyor. Bebeğime avent de almıştım, en çok lansinoh sevdi